vrijdag 18 december 2015

HALLO HONG KONG!!

Vanochtend (Koreaanse tijd) zijn Pei Yin en ik rond half 6 vertrokken van onze Dongguk kamertjes naar de metro. Vanaf Chungmuro Station zijn we afgereisd naar Incheon National Airport om daar in het vliegtuig te stappen naar Hong Kong :) Wanneer jullie dit lezen ga ik er vanuit dat we er al zijn! Onze vlucht vertrok vanochtend rond 10:00 (Koreaanse tijd). Ik wil deze ervaring ook graag met jullie delen, ondanks dat het zich niet in Korea afspeelt.

ER STAAT TROUWENS EEN LEUK ARTIKEL OVER EEN SMOOTHIE CAFE IN SEOUL OP MIJN ANDERE BLOG. DEZE KOMT NIET OP DEZE BLOG! LEZEN? KLIK HIER!

Meer van dit soort foto's al hierboven zien? Klik dan hier

3 opmerkingen :

  1. Hopelijk geniet je daar net zoveel als in Seoul. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inmiddels weet ik al meer over Hong Kong. Weer een hele andere wereld. Leuke foto, haren vallen mooi.♡

    BeantwoordenVerwijderen